lørdag 2. juli 2011

6 AASTAT

Täna 6 aastat tagasi kohtasin G-i ja Leemetit esimest korda. Tallinnas käsitööpoes, kus ma juhuslikult nädalakese myyjaks olin. Oli samuti laupäev. Istusin keldris ja kahtlustasin kohe seda tõmmut "lõunamaa poega" nahktagis (saam või afgaan, ei oska näe vahetki teha) ning mingit blondi läbipaistvat kuju, kes end kogu aeg fotoka taha varjas. NII põhjalikult ja kaua uurisid nad Saaremaa tädide tehtud kampsuneid ja käpikuid, et olin kindel: nyyd paneb tõmmu mees mulle noa kõrile ning blond võtab kassa. Raha ju lihtsalt seisis kadakasest karbikeses laua peal.

Aga sain hoopis G-visiitkaardi, kus peal seisis võlusõna: Guovdageaidnu.

Buorre beaivvi, kirjutasin talle hiljem meili algusse. Ja jõudsin pealeysna intensiivset kirjavahetust ka Guovdageainnusse kohale. Meie esimene kohtumine oli kyll blind date, sest seda blondi poissi polnud kyll enam kusagil :), ilmselt olin hirmust olnud seal poes nii rabatud, et nad mõjusid nii kontrastsetena. Sestap on vist hea, et ma talle yllatusena ukse taha ei ilmunud, vaid lasin Enontekiösse järele sõita. Ja see kohtumine oli võluv.

G tegi must seal poes yhe pildi. Mäletan, kuidas ma eriti hoolega pyydsin sellel MITTE naeratada. Sain talt samas yhe sydamekujulise pulgakommi, nii läigelt punase, et peaks mul siiani kuskil alles olema :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar