torsdag 1. mars 2012

Hoselestar, Kranabakkje , bless og farvel

Det var ein nydeleg dagur hjå K og  kvöld hjå I. Heile dagen har eg møtt folk.

Eg fekk vite om hoselestar. Som var lange som Hosen (Die toten Hosen ville velte over leppene mine med det same, men heldigvis rakk eg å svelgje det).

"Fot i hose" fekk eg høyre frå kjærasten min av alt folk. Og eg forstod ikkje, men meininga er vel at det passar bra saman, som rusikas silmaauku.

På Runde finst det ein bakkje som heiter Kranabakkje. Når (den einaste) vegen var bygd, stod sjølveste byggningskrana der på! Stubbebrytaren forlot vel bakkja etter kvart, men det gjorde ikkje namnet.

Farvel på islendska er kort og enkelt: Bless! Som minna meg på Sherlock i dag: "Bless you" var omsatt til "Velsign deg", men det er vel ikkje i bruk slikt, fekk eg vite. Det skulde ha vøri "farvel".

k

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar