søndag 19. juni 2011

Den vidunderlege 19. / PILDID

Dagen byrja med at eg vart tante. Systra mi fekk ein gutunge om morgenen.
Så drog me til Runde, til verdas beste sandstrand, og fekk meg årets fyrste badetur.
Etterpå var eg i Christineborg for fyrste gong i livet, møtte der mange eg kjente og berre kosa meg.
Han Ch skal lage eplekake med ungane, når han når tilbake frå sykkelturen. Kvar var han? På den vid(r)underlege øya Runde, sjølvsagt.

k

Baden-Baden :) på Runde
Minu esimene ujumine sel aastal. Runde liivarannas.

EE sin nokså mistenksom blikk mot mamma i vatnet.

Klesskift... nesten
Liivarand ise kah.

Christineborg på Runde




Mine tre bjørn

Utsikt frå vindauge



GU sin fyrste tohjulssykkel! Fungerer med pappa som støttehjul...
GU esimene kaherattaline. Issi on esialgu abiratasteks.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar