søndag 6. februar 2011

Politikken / POLIITIKA

I dag tidleg, rett før begge G-ane skulle ut til sine barnehager, kom dei til meg. Han store G kviskra til lisje GU. "Kva det var du ville seie til emme?" Etter ein anmodning til kom det:

"Politikken!"
"Ahah," undra eg meg over det nye ordet i barnets munn,
"kva med politikken da?"
"Ej vil ha den! Masse!"

Kanskje ikkje den verste tanken på samisk nasjonaldag frå munnen til ein som vart fødd i Guovdageaidnu.

k

****

Enne kui mõlemad G-d pidid uksest välja astuma, et jõuda kumbki oma lasteaeda, tulid nad veel minu juurde hyvasti jätma. "Mida sa pidid emmele ytlema?" sosistas suur G kukil istuvale väiksele. Peale veelkordset julgustust ytles GU selgelt ja kõlavalt norra keeli:

"Poliitika!"
"Ahah," imestasin pisut ootamatu, uhiuue sõna yle tema sõnavaras.
"Mis selle poliitikaga on siis?" kysisin täpsustuseks.
"Ma tahan seda! Massiliselt!"

Võib-olla isegi õige mõte saami rahvuspäeval Saamimaal syndinud mehepojal.

1 kommentar:

  1. ...men eg har ikkje planta dette ordet. Han sa det i gangen, og eg vart så overraska at eg sende han full fart til stua for å fortelje dette til emme òg.

    g

    SvarSlett