tirsdag 19. mars 2013

19.03.13

Eg tenkte lenge om eg kan poste på fjeselogg: Festen endte med øyreproppar i saftkanna.

Eg vart 3 og 3 og me vart saman 6 år gifte.

Eg synest den mest særeigne gåva var å få øyreproppar. Og enda rarare var at eg ønska desse sjølv, men hadde ikkje sagt i frå. Lennart droppa ein av dei inn i saftkanna. EE gorde det same med resten, han syntest dei gjorde ypperlege båtar av seg.

Vassleik er utan tvil det mest populære for alle tre.

k

P.S. Tok testen: Burde du gifte deg? Resultat:

Så godt som gift allerede

Dere er et godt satt par. Det er kanskje ikke helt sånn at dere ikke lukker dodøra, men det er ikke langt unna. Kanskje har dere barn, kanskje har dere bodd sammen i 20 år, eller kanskje dere bare ble så komfortable med hverandre fort. Uansett er dette enten den store kjærligheten, eller kjedelig hverdag. Eller begge deler. Om giftermål blir diskutert er det noe dere har lyst til litt for å ha papirene i orden og litt for en stor fest. 

Men spørsmåla var no også veldig langt frå kvarandre, men enda ganske treffande:


3 av 9: Hva tenker du om barn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar