fredag 21. januar 2011

NMS i Myrvåg /TEISELT RINGILT



Messingit või vaske puhasta nõnda:
sega 10 L sooja veega 1 pakk sidrunihapet ja pisut nõudepesuvahendit. Hoia esemeid selles mõni minut. Hõõru kuiva lapiga yle.

Kõige all on Mika Waltari "Sinuhe" - nyyd saame ka norrakeeli lugeda! Oranži vändaga kaadervärk on mandliveski, mis on hädavajalik kransekake tarvis poole kilo mandlite purustamiseks (elektrilised masinad teevad puru liiga peeneks-kuivaks).

Portselanpeadega nukud jäid sedapuhku ostmata, fookus oli mujal. Muidu mulle hirmsasti meeldivad sellised.

Poe sissetulek läheb kõik misjoniks, ja riiulid on enamasti täis vastavasisulist kirjandust. Vahel võib muuga ka vedada.

Juhuslik pilt, et kodus pealkirju lugeda: ja mis ma näen: A.C.D.!!!

Seda seinatekki ma ei pannudki poes tähele...

Ema leidis tänavalt 21 NOK ja soetas endale sellise kyynlaaluse. Heidab seinale roosasid liblikvarje.



Myrvåg sin bruktbutikk er ein hyggjeleg plass. Eg trur det er difor dei har ei dame der som berre stiller ting ut. Ho har verkeleg auge for sånt. Eg går rundt som i eit utstillingslokale - og slik trengst i Herøy! Det er ikkje nok for sjela med berre E og E.

Eg gjekk for å hente ein 20-kroners katt-nykjelkrokhaldar og kom ut med last til to bilar.

Korleis det?

Eg såg vel sjølvsagt at dei flagga, men tenkte meg at det kan godt vere t ex bursdag til nokon frå kongefamilia (sunnmørsk må foretrekkjast til skriftspråk som eit meir sjelden og meir ekte mål). I Estland flagga alle skulene kvar einaste dag, så kvifor ikkje bruktbutikkar i Noreg, kva veit vel eg...

Etter kvart fekk eg vel med meg at det var eitt-årsaden til butikken og 50 prosent avsalg på alle varene. VIRKELEG PÅ ALT?

Eg kjem frå landet der den mest utbreidde trua er mistrua. Eg ville i allfall å kontrollere om det stemmer med halv pris på ting som har særverdi. Spesielt fordi eg har i nærmare eit halvt år holdt auge på ein VEVSTOL ved veggen, for 400 kroner. So ba eg ei dame til hjelp og leia henne varsamt dit. Jau, vevstolen også kosta berre det halve i dag. "Ja, då kjøper eg denne," sa eg, sjølv undrande kvifor eg ikkje har kjøpt det før. Pga mistrua at alle delane fylgjer med, kanskje, og 400 NOK hadde vel i so fall svidd.

Eller... fordi framfor vevstolen sto eit SÆRDELES SØTT LITE HESPETRE, med sveiv, og mott, og klossete reparasjon - men originalt med trepluggar i staden for spikrar. Også denne for 400 NOK. Denne liksom høyrde til vevstolen og kunne ikkje latast att aleine. Jau, 400 er ein klenodiepris, urekkjeleg for husmødre som held på å lære å spinne på ein vanleg vinterfredag. Men i dag kosta den ubrukelege snuppa berre 200... Two in one, rekna eg.

Eg følte ein trang for grensesetjing for meg sjølv, og ringte han G.
Eg fekk stort sett halve butikken heim likevel.

Last but not least - ei av butikkdamene der kom ut å vere mora til ei nabodame, som er ei av dei kvardagsenglane eg kjenner til.

Eg er glad!

k

P.S. Ved siden av mistrua er også overtrua veldig utbreidd i heimlandet mitt. Men berre prøv å skilje mellom trua og mistrua i mitt tilfelle: korleis kom det at eg akkurat i dag skulle køyre og hente denne kattenykjelkrokhaldaren?









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar