fredag 1. oktober 2010

Det gaveregnar i oktober... Muumitass, tee ning CD; PILDISEERIA






Muumitass, tee ning CD

G oli täna Ørstas ning tõi mulle sealt niisama heast peas kingitusi. Justkui eilsetest olnuks veel vähe (siis käis ta Ulsteinvikis) - kymme punast roosi, röstitud mandlid ja pakk teed :)

Kuna meil ei ole mingit enda tähtpäeva, mida tähistada - vähe sellest, G niikuinii ei mäletaks midagi sellist -, siis oli ekstra tore ja lahe. Nagu linnasai vana aja lastele! Ja paki avamine oli totaalselt lõbus!

DET GAVEREGNAR I OKTOBER!

Den siste dagen i september overraska meg med mine livets fyrste raude roser I HAUG (10 stykk saman), ei pakke te ("Calm") og brente mandler... Det skulle no rekke for ein kvar vanleg ektemann for minst ein måned framover. Men neida, min kjærast kjenner vel ingen måte i sånne saker :) Eg hadde alt gløymt at han hadde vore i Ørsta i dag i jobbsamanheng, men fekk ein rask påminning når han rakk fram ei finpakka gave til meg i dag, med sløyfe og alt (som er i grunn uøkologisk :) men fin). Eg åpna det med Eldar. G tok bilete. Midt i rusling og rasling fekk eg ein flashback: eg har gjort det før, rett etter jul i fjor. Og det gjekk opp for meg at også gava stammar sikkert frå same kilde. Eg gjetta riktig: det var ein MUUMIKOPP! Eg er so glad i dei, dei er i grunn einaste gjenstander som me "samlar", me unner dei til oss i forbindelse med høytider (det tar pusten av meg kor dyre dei er i Noreg, nesten opp til det doppelte som i Finland, enda dei der ligg rundt 12 euro). Kvar einaste av dei er knytta til ei historie.

Så vart det ein kopp med syknapper, og ein ny Yogi-te "Forever Young", og fordi den nyaste plata av Aasmund Nordstoga vart solgt ut denne gongen me ikkje rakk konserten hans i Aasen-tunet, hadde han G kjøpt ein litt eldre CD med han i lag med foreldrane sine (1994). Nydeleg!

Det kan vere ganske lett for han å vite kva som gjer meg lukkeleg av dei ting som kan kjøpast. Men den eigentlege lukka ligg i at han veit det... og er så overdådig med alt sånt attpåtil.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar