tirsdag 17. januar 2012

Tyttebær er ingen byttebær

...og takk for hjelpa midt i flyttevær!

Mora til G og M, ei av jentene i taket, flytta ei billass av kassene våre i dag til Runde.
Til takk fekk dei begge ei sur gave - tyttebærsyltetøy. Usikkert om jentene set noko særleg pris på det, så eg krydra det med eit lite takkevers. Eg er sjølv glad at me fekk til å lage NOKO søtstoff i det heile tatt dette året. "Mommo gjorde det", som GU hadde sagt. Eg skaffa berre glas. G kjøpte bær, og det føltes fortsatt rart.

Den herlegaste tyttebærmarka eg kjenner til ligg ved Ĉabardaŝjohka i Guovdageaidnu. Dette var min Runde den gong i tida. Det var raudt på marka og eg brukte raskt opp alle spann eg hadde med, så eg fortsatt å plukke bær i hua mi. Eg hadde aldri sett så store bær før.

Og fyrste gongen G tok meg til kyrkja i Guovdageaidnu fekk eg inntrykk av at det var fyllt med tyttebær i rekk og rad - raude skaut til kvinnfolk var slåande like til desse nordens glødande perler!

Sola skiner fram
fregner
på seinsommarens
friske andlet -
tyttebær

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar